Welcome

Isnin, 17 September 2012

Seminar Kajian Tindakan 2012 (Pendidikan Jasmani)

Kepada semua pelajar IPGK Rajang terutamanya Major Pendidikan Jasmani Program PISMP, PPG Dan PGSR satu seminar penyelidikan tindakan akan diadakan mengikut ketetapan berikut:

Tempat : RH Hotel Sibu
Tarikh : 18 hingga 20 Oktoer 2012.

Sila ambil perhatian kepada semua pelajar IPGK Rajang yuran pendaftaran akan diberitahu kelak. Untuk guru PJK dan guru sukan atau bukan pelajar IPGK Rajang yuran adalah RM 150.00 (untuk pelajar bukan IPGK Rajang) dan RM 250 (guru Pj dan guru Sukan). Sesiapa yang berminat sila hubungi Dr. Ong Kong Swee penyelaras Seminar untuk mendapat maklumat terkini. (no. hp 0168626509 atau email ongkongswee@gmail.com) atau buat pendaftaran menggunakan borang di bawah : Semua bayaran adalah tunai atau bayaran melalui Maybank Akaun: 1161211009952 (Simpan Slip bayaran semasa pendaftaran)




Jadual Seminar adalah seperti di bawah:


Pelajar PGSR yang terlibat dalam Seminar ini sila ambil perhatian satu perjumpaan untuk semua pelajar PGSR semester 8 akan diadakan tidak lama lagi sila tunggu surat dan pengumumannya. Untuk pelajar PGSR di lampirkan dengan blog ini satu salinan contoh penyampaian power point oleh pelajar major PJ. Bahan  rujukkan penyampaian dilampirkan adalah untuk persediaan pelajar PGSR semasa pembentangan laporan kajian tindakan didepan penilai dan komen dari pakar rujuk.Terima kasih kepada En. Rollen Bin Valentine untuk memberi kebenaran menggunakan penyampaian beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila berikan komen/soalan/permintaan di ruangan ini.
Terima Kasih ~ Admin ~