Welcome

Isnin, 22 April 2013

SURAT TAWARAN UNTUK MASTER PENDIDIKAN SAINS SUKAN (UPSI) YANG BERPUSAT DI SIBU

Semua peserta yang telah memohon Master Pendidikan Sains Sukan yang akan diadakan di Sibu bersabar. Surat anda dalam proses dan ia akan dilaksanakan pada tarikh yang sama dengan Master Pengurusan Pendidikan iaitu pada Bulan JULAI 2013. Peserta yang telah mendapat maklumat dari saya melalui SMS perlu menyiapkan dokumen-dokumen tertentu untuk mendapat surat tawaran. Kepada yang saya tidak hubungi sila bersabar sebab terlalu ramai yang memohon dan ia memerlukan masa untuk menapiskan peserta yang layak untuk menghadiri program tersebut. Saya sentiasa menghubungi UPSI Holding Berhad untuk peserta yang berpusat di SIBU. Tolong bersabar surat tawaran akan dihantar kepada anda tidak lama lagi. Jika surat tersebut saya terima saya akan tayangkan di blog ini.

1 ulasan:

  1. Dr. nama saya tersenarai dalam list. tapi pngk 2.70. apa langkah seterusnya yang saya perlu buat supaya layak? tq.

    BalasPadam

Sila berikan komen/soalan/permintaan di ruangan ini.
Terima Kasih ~ Admin ~